Recenze erotických hraček

Pokud si chcete koupit erotickou pomůcku, ať už sobě nebo své partnerce/partnerovi máte mnoho způsobů. Doby prohibice jsou už dávno pryč a kamenných sexshopů také přibylo, ale tich online sexshopů je mnohonásobně více. Jak ale postupovat při nákupu erotických pomůcek? Na co si při nákupu dát pozor a co čím se řídit pokud chcete nakupovat erotické hračky přes internet.

Podobný problém jsme řešil před vánoci, jelikož jsme ale stydlivý, nechtěl jsem jít nakupovat erotické pomůcky do kamenného obchodu, ale chtěl jsem využít služeb internetových eshopů. Tich je vážně jak hub po dešti stačí si jen vybrat jakou hračku chcete a můžete objednávat. Ale to je ten problém, vybrat si tu správnou erotickou hračku, obrázky jsou často nic neříkající a popis snad prozradí jen nějaké sexuální bohyni oč jde.

Nejprve jsme si tedy musel zjistit co vlastně bych pro svou partnerku chtěl jak to vypadá a jak se to používá. Při vyhledávání informací jsem narazil na webové stránky Lascivní.cz, které jsou plné návodů, tipů, rad a recenzí právě na erotické hračky. Díky precizní a podrobné recenzi doplněné o video jsem tak pro svou partnerku vybral We-Vibe, což je zajímavá náhrada snad všech erotických hraček, slečny ho mohou použít intimně i na veřejnosti podobně jako venušiny kuličky, lze použít i při masturbaci, ale také co mě nejvíce překvapilo i při sexu s partnerem (viz obrázek dole).

Mezi recenzemi jsem také narazil na pomůcky pro muže o kterých jsme do té doby neměl ani tušení, vždy jsme myslel, že erotické hračky jsou jen pro ženy a pro muže jsou maximálně nafukovací panny. Recenzí honítka Tenga jsme byl rychle vyveden z omylu.

Rozhodně vám všem kteří máte v plánu nakupovat nějakou tu erotickou hračku doporučuji nejprve zhlédnout nějaké recenze na webu Lascivní, kde vám díky kvalitním recenzím bude umožněno být kreativní a hlavně být trendy, protože erotická hračka už dávno není jen robertek, jsou to venušiny kuličky, všemožná didla a vibrátory.

Co na to říkáš?